Klasa 1
Hello Hello
Polish and English culture
gra
Happy Father's Day
Happy Mother's Day
From head to toe
Pierwszy dzień wiosny w naszej szkole
The Very Hungry Caterpillar
ZDROWO JEM WIĘCEJ WIEM:)
Song:
Life cycle of a butterfly
Games:
Butterfly life cycle
Food
Healthy/ Unhealthy
Hungry caterpillar song
Christmas pack
hasło: I<3CHRISTMAS
hasło : 974rytr56
School objects
koło fortuny
znajdź parę
labirynt
Pary:
https://wordwall.net/pl/resource/1545951/angielski/school-objects
First day in English Class
Bierzemy udział w projekcie językowym:
Regulamin projektu:
1) let me introduce myself
2) classroom rules
3 Class contract
4 Classroom game:
5 I Can follow the rules song
Jest 15 czerwca. Nasza przygoda z książką dobiegła końca. Naszą ostatnią pozycją jest książka o przemiłym niebieskim kameleonie poszukującym przyjaźni. Poznajemy dziś słowo LONELY - samotny, powtarzamy nazwy kolorów oraz emocji. Rozmawiamy tez o roli przyjaciela w naszym życiu oraz o tym ze zawsze powinnismy pozostać sobą, że nie musimy nikogo udawać .
From Head To Toe - Eric Carle
Praca z książeczką przebiegła bardzo szybko, sprawnie i w wesołej atmosferze. Naśladowalismy różne zwierzęta, nazywaliśmy części ciała oraz wykonywaliśmy przeróżne ćwiczenia gimnastyczne. Na koniec tworzyliśmy książeczki, które dzieci szybciutko spakowały do domu. Udało mi się zrobić jedynie 1 zdjęcie efektów naszej pracy:)
The Colour Monster by Anna Llenas
Monkey and me by Emily Gravett
Na dzisiejszej lekcji kończymy powtarzać dział o zwierzętach, znamy już ich nazwy
przypominamy przyimki miejsca
wiemy też jak zachowują się zwierzęta, jakie gesty wykonują, co jedzą. Dzieci potrafią je znakomicie naśladować.
monkeys
a bat
17.05 2023
Dziś zakończyliśmy pracę z książką „Brown Bear Brown Bear what do you see”
Udało nam się także w błyskawiczny sposób nauczyć przyimków miejsca, efekty można podziwiać poniżej
11. 05 .2023
Dzieci zapoznały się już z kilkoma pozycjami książek w języku obcym. Poznaliśmy:
1 The giant sandwich oraz nagrywaliśmy nasz pierwszy film.
2 Bardzo głodna gąsiennicę i dowiedzieliśmy się jak wykłada cykl życia motylka
3 The very lazy lion - kiedy rozmawialiśmy o dzikich zwierzętach
4 Brown Bear Brown Bear What Do You See- przypomnieliśmy sobie nazwy zwierząt oraz kolory
Udało nam się nagrać nasz pierwszy poważny film, nasi aktorzy spisali się doskonale:)
W dniu dzisiejszym ukończyliśmy pracę nad projektem " Angielski jest fun-tastyczny". Po przeczytaniu książki The very lazy Lion nasze zajęcia zwieńczyły obrazki Flashcards w wykonaniu dzieci:
Finger Family Song
Klasa I
My family
A book about me, w wykonaniu dzieci:)
Dzieci w naszej klasie tworzyły albumy z informacjami o sobie. Na zdjęciach widać efekty ich pracy. W ciągu trzech lat nauki dzieci będą mogły bez zająknięcia opisać każdą kartę tego albumu.
Halloween w naszej klasie
27.09.2022
Aby nasz udział w projekcie mógł być zaliczony, razem z dziećmi podjęliśmy się wykonania pewnych zadań :
What's your favourite colour?
song:
15.09.2022
International Dot Day
W naszej klasie obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. Dzięki pracy dzieci powstała niesamowita galeria zdjęć
Nasza klasa bierze udział w projekcie językowym.
rok szkolny 2021/2022
Topic : Family - story activities.
Dzień dobry kochani, nadal rozmawiamy o rodzinie. Klikamy w poniższy link , następnie klikamy na głośniczki i powtarzamy nazwy członków rodziny.
teraz powtarzamy jedno z ćwiczeń znajdujące się w Waszych podręcznikach. Klikamy na link:
Dziś naszym zadaniem jest posłuchanie piosenki i ponumerowanie postaci zgodnie z jej treścią. Otwieramy ćwiczenia na stronie 30 i do dzieła:)
ćwicz 2 /30
Połącz kropki . Kto ma maskotkę tygrysa w historyjce?
Merry Christmas
Dzień dobry, poniżej wklejam Wam prezentację nowego słownictwa:
i jeszcze trochę świątecznej zabawy:
a teraz proszę abyście zrobili ćwiczenia na stronie 74 w zeszytach ćwiczeń:)
Topic: Our five sesnses - zmysły.
Zapraszam was na dzisiejszą lekcję. Kliknijcie proszę w podany poniżej link.
Kiedy już to zrobicie klikajcie proszę w cyferki , dalej będziecie wiedzieć co robić:)
DO DZIEŁA:) KLIKAMY NA CYFERKI!
Utrwalenie słownictwa. Klikamy na słuchawki i głośno powtarzamy wyrazy:
GRY:
PARTS OF BODY
A teraz Wasz ulubiony filmik pokazujący moje spotkanie z potworkiem:)
GRY I ZABAWY
Counting to 10 song
Przybory szkolne
Story time ( podręcznik strona 8 i 9 )
GRY ONLINE
Dzień dobry, zapraszam Państwa do obejrzenia zdjęć dzieci z zajęć języka angielskiego. Dzieci kolorowały motylki i oglądały je w wirtualnej rzeczywistości. Zdjęcia możecie Państwo pobrać na swój komputer.
Proszę kliknąć w poniższy link:
-------------------------------------------------------------------------------------
ROK SZKOLNY 2020/2021
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Film klasa 1 B
Topic:A frog can jump -song
Kochani zapraszam was dziś do zaśpiewania piosenki na stronie 55 w Waszych ćwiczeniach. Pamiętajcie aby wpisać z ramki właściwe nazwy zwierzątek.
Topic: My animals can... - Co potrafią robić zwierzęta?
Dzień dobry,
Kochani poznajemy dziś nowe słówka
CAN - POTRAFIĆ
CAN'T - NIE POTRAFIĆ
oraz nowe wyrazy które usłyszycie w nagraniu:)
Dzień dobry,
Kochani poznajemy dziś nowe słówka
CAN - POTRAFIĆ
CAN'T - NIE POTRAFIĆ
oraz nowe wyrazy które usłyszycie w nagraniu:)
Teraz pora na ćwiczenia:
Kiedy klikniecie na słowo fiszki, będziecie mogli posłuchać wyrazów.
Kiedy już wszystkie słówka dokładnie przećwiczycie, proszę o zrobienie strony 54 z zeszytu ćwiczeń.
Topic: Speaking activities.
l
Ćwicz 1/ 53 - zeszyt ćwiczeń.
Napisz zaznaczone litery po śladzie.
Ćwicz 1/ 53 - zeszyt ćwiczeń.
Napisz zaznaczone litery po śladzie.
Ćwicz 2/53
W tym ćwiczeniu łączymy zdania z rysunkiem. Obejrzyjcie dokładnie filmik powyżej. Będzie Wam zdecydowanie łatwiej.
Następnym zadaniem będzie wklejenie do zeszytu powycinanych z kart pracy zwierzątek z tego działu i podpisanie ich w języku angielskim.
Karty pracy są dołączone do ćwiczeń, kto nie posiada materiałów, proszę zwierzątka narysować.
Topic: Can you help me please ?- song.
Kochani proszę zrobić ćwicz 1 na str 52 w ćwiczeniach. Pamiętajcie , że rysunki numerujemy zgodnie z piosenką.
Następnie proszę zrobić ćwicz. 2/52.
W tym tygodniu nie będzie więcej prac domowych.
Topic: Story time - praca z tekstem.
Zapraszam Was do obejrzenia historyjki , którą znajdziecie w Waszych podręcznikach na stronie 52.
Jakie zwierzątko pomaga tygryskowi?
Opowiedzcie rodzicom, co wydarzyło się w historyjce a następnie zróbcie ćwicz. 1 i 2/ 51 w Waszych ćwiczeniach.
The Sore Paw - poznajemy nowe słownictwo.
Dzień dobry, poznamy dziś nazwy zwierzątek .
Teraz kochani otwórzcie ćwiczenia na stronie 50 i zróbcie ćwiczenie 1 i 2.
a teraz ćwiczenia online:
Poproszę was jeszcze abyście w zeszytach narysowali ulubione zwierzątko, z tych które dziś poznaliście.
Buziaki dla was!
Easter
Życzę Wam kochani zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych.
Poniżej wkleiłam link do nowego słownictwa.
oraz grę, w której trzeba przeciągać wyrazy na właściwe miejsce:
Bardzo proszę o wykonanie strony 75 w zeszycie ćwiczeń.
MERRY CHRISTMAS - WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
Poniżej przysyłam Wam link do słownictwa związanego ze ŚWIETAMI:)
BARDZO PROSZĘ ABYŚCIE W RAMACH ZABAWY ZROBILI TAKŻE STRONĘ 74 W WASZYCH ĆWICZENIACH.( ale najpierw klikamy w link)
A TUTAJ JESZCZE LINK Z PREZENTACJĄ:
Aby podpisać elementy stroju bałwanka kliknijcie na jego postać.
DO ZOBACZENIA
Topic: Story time - praca z tekstem.
Kochani cały czas powtarzamy poznane słówka.
Zapraszam Was do obejrzenia historyjki. Co tym razem zbroił nasz tygrys? Gdzie się schował?
Topic: family
Dzień dobry kochani. Dziś zaczynamy rozmawiać o rodzinie. Klikamy w link a następnie w głośniczki i powtarzamy za nagraniem:
a teraz jeszcze wchodzimy na ten link, klikamy na Match up 3 i postaramy się dopasować głośniki do obrazków:
A teraz zrobimy ćwicz 1/ 29 z Waszych podręczników.
Kochani poproszę o zrobienie str. 28 w zeszytach ćwiczeń.
Topic: Powtórzenie wiadomości.
Dzień dobry , dziś kochani poproszę o zrobienie strony 25 i 26 z zeszytu ćwiczeń.
Do wykonania ćwicz 2 / 26 potrzebna wam będzie historyjka. Poniżej wstawiłam filmik:) Ściskam Was mocno !
Topic: Hokey cokey - song.
Dzień dobry kochani, mam nadzieję że wczorajsze Mikołajki były udane:) Jeśli jeszcze nie widzieliście, na stronie głównej bloga przygotowałam dla was niespodziankę.
Dziś posłuchajcie piosenki i zróbcie ćwicz 1 i 2 / 23 w waszych ćwiczeniach. Bardzo proszę , abyście wykonali także ćwicz 1 i 2 / 24.
Topic: I listen with my ears - song.
Kochani dziś popracujecie troszkę w ćwiczeniach. posłuchajcie piosenki i zakreślcie odpowiednie części ciała w waszych ćwiczeniach na stronie 21
Poproszę także o wykonanie ćwiczeń na stronie 22. Pamiętajcie aby ocenić swoją pracę w ćwicz 3 / 22.
Niedługo zaczynamy nowy dział:)
Topic: Five senses - pięć zmysłów.
Kliknij w link poniżej aby posłuchać nowych wyrazów
A teraz obejrzymy krótki filmik:
A teraz proszę otworzyć ćwiczenia na stronie 20 . Postarajcie się skarby wykonać ćwiczenia ma tej stronie.
Do zobaczenia na następnej lekcji:)
Topic: I am a monster - speaking activities.
Dzień dobry, kochani dziś będzie troszkę potworzasto. Obejrzyjcie poniższy filmik i zobaczcie jakie części ciała ma potworek z bajki. Poznajecie w tej bajce jeszcze kogoś?
A teraz otwórzcie zeszyty i wcielcie się w rolę potwora. Narysujcie siebie w stroju potworka, ile macie rączek, nóżek, ile par oczu i uszu? Możecie zaszaleć:) Opiszcie potworki Waszym rodzicom.
Przygotowałam także dla Was troszkę gier
A teraz poproszę o wykonanie strony 19 w waszych ćwiczeniach.
Na następnych zajęciach zrobimy krótką kartkówkę ze znajomości części ciała. Mam nadzieję, że już wszystko wiecie:)
Topic : Story activities - ćwiczenia.
Dzień dobry,
Kochani to już ostatni temat w tym tygodniu. Poniżej wklejam link do zabawy. Nazywajcie części ciała i oznaczcie je na obrazku:
A teraz posłuchajcie piosenki i wskażcie w podręczniku w ćwiczeniu 4 na stronie 20 jakiej części ciała brakuje Ciastusiowi.
Gotowe? Ruszamy do ćwiczeń:
Wykonajcie ćwicz 1 i 2 w waszych ćwiczeniach na stronie 18.
MIŁEGO WEEKENDU:)
Topic: Story time - praca z tekstem.
Dziś poznamy przesympatycznego ciastusia, który uwielbia biegać tak jak wy:)
Porozmawiajcie z rodzicami o tym co działo się w historyjce oraz
w waszych ćwiczeniach na stronie 17 zróbcie ćwicz 1 .
w waszych ćwiczeniach na stronie 17 zróbcie ćwicz 1 .
Topic: Tiger's word chant - rymowanka.
Kochane pierwszaki, posłuchajcie rymowanki i postarajcie się nazywać części ciała wraz z nagraniem.
W zeszycie ćwiczeń wykonajcie ćwiczenie 1/16
The Gingerbread Man - poznajemy części ciała
Poćwiczcie w domu wymowę;
Zaśpiewajcie piosenkę
Gry i zabawy
Topic: Halloween w krajach anglojęzycznych
klasa 1B zdjęcia:
Gry online:
Topic : Welcome to school.
Topic : Utrwalamy nazwy kolorów.
Topic: Organizacja pracy na zajęciach z języka angielskiego.
Poznane słownictwo: roar - ryczeć, jump - skakać, run - biegać
Gry i zabawy online
Kolory i cyfry: https://waska00.wixsite.com/mojawitryna/welcome-1?fbclid=IwAR1fndFcKSMmOH319JzAEJcyuKyvNHjrRtowJfhWp6DrHNNsHkQ91AzRgog
Rok szkolny 2020/2021
Rok szkolny 2019/2020
Topic: Unit review - ćwiczenia powtórzeniowe.
Kochani dziś zaczynamy powoli przypominać sobie wszystko czego się w tym dziale nauczyliśmy. Bardzo proszę o zrobienie ćwiczeń na stronie 66 w waszych ćwiczeniach.
ex 1/ 66
W tym ćwiczeniu zerkamy na położenie przedmiotów na obrazku. Przypomnijcie sobie przyimki miejsca IN - w, ON - na , Under - pod. Wpisujemy nazwę zabawki wewłaściwym miejscu.
ex 2/ 66
Podajecie nazwę zabawki z ramki i wstawiacie w odpowiednie miejsce. Potrzebujemy wiedzić z czego jest dana zabawka zrobiona( Plastic, paper, metal, wood)
Na koniec zabawa dla Was kochani
Topic: Four great toys in a toy shop
Aby zrobić ćwicz 1 / 67 musicie posłuchać piosenki:
Gdybyście nie byli pewni czy dobrze zrobiliście na stronie 91 w ćwiczeniach znajdziecie słowa piosenki.
ex 2/ 67
Naszym zadaniem jest połączyć dzieci z zabawkami. Zaznaczamy wyraz i rysujemy zabawkę przy każdym dziecku.
To wszystko w tym tygodniu. Pozdrawiam Was ciepło i ściskam mocno:)
Topic: MATERIALS
Kochani zaczynamy od wprowadzenia dowego słownictwa:
A teraz zerkamy na prezentację i gry:)
Kochani proszę o zrobienie strony 64 z zeszytu ćwiczeń.
Topic: Materials are fantastic
Proszę o otwarcie zeszytu ćwiczeń na stronie 65
Bardzo proszę o wykonanie ćwicz 1 i 2 ze strony 65. Proszę także o zrobienie słowniczka na stronie 80
Topic: B - sound.
Zanim zaczniemy robić ćwiczenia proszę abyście posłuchali piosenki o literce B.
Zobaczcie jak się ją wymawia :)
A teraz kochani otwieramy ćwiczenia na stronie 63. Piszemy słówka zawierające dźwięk /b/.
Ćwicz 2/63
Uzupełniamy pytania właściwymi wyrazami ukrytymi pod obrazkiem:) Zaznaczcie proszę czy dana zabawka leży in- w środku, on - na czymś czy under - pod.
Topic: Materials
Dziś będziemy wprowadzać nowe słownictwo - zobaczcie z czego zrobione są różne przedmioty w waszych domach
zaczynamy:
a teraz obejrzyjcie prezentację:
Pora na ćwiczenia. Proszę o zrobienie strony 64 z zeszytu ćwiczeń.
Topic : Story time - historyjka.
A teraz otwórzcie podręczniki na stronie 62 i posłuchajcie historyjki.
Proszę o zrobienie ćwicz 1/ 61
Następnie posłuchajcie historyjki jeszcze raz i zróbcie ćwiczenia w trakcie oglądania:)
Tutaj macie słowniczek z historyjki:
Topic: Przyimki miejsca
Dzień dobry. Dzisiejszy dzień zaczynamy od piosenki:) Let's watch...
Kochani posłuchajcie piosenki poniżej i wykonajcie ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na stronie 62
Topic: Sprawdzian wiadomości
Dzień dobry kochani. Dzisiejszy dzień zaczynamy od sprawdzianu wiadomości. Mam nadzieję, że wszystko jest dla Was bardzo łatwe:)
Kiedy już klikniecie FINISH wysyłamy odpowiedzi no nauczyciela
Topic: The Missing Skateboard - vocabulary
Dzień dobry,
Kochani zapraszam Was do ostatniego już działu przed wakacjami. Otwórzcie podręczniki na stronie 61
i posłuchajcie rymowanki:)
Poniżej podaję linki do ćwiczeń online:
Zapraszam także do zabawy z piosenką:
Na koniec poproszę o zrobienie ćwiczeń ze strony 60 i 80 z zeszytu ćwiczeń.
Topic : Eeny meeny miny moe.
Dzień dobry kochani,
Otwieramy ćwiczenia na stronie 56 i 57.Bedziemy dziś robić te dwie strony.
Aby zrobić ćwiczenie 1 ze strony 57 potrzebna Wam będzie piosenka. Jakie zwierzątko wspomniane jest w piosence?
W piosence jest nowe słowo:
holler - wykrzykiwać
wyraz toe już znacie - palec u nogi
catch the tiger - złap tygrysa
Na następnych zajęciach będziemy robić strony 58 i 59. Mam nadzieję, że wszystkie zadania solidnie robicie. W przyszłym tygodniu poproszę o wysłanie prac, będę was informować na blogu i dzienniku elektronicznym.
Dzień dobry , dziś podaję lekcje na ten tydzień. Jesteście gotowi? ZACZYNAMY!!!!
Kochani poznajemy dziś nowe słówka
CAN - POTRAFIĆ
CAN'T - NIE POTRAFIĆ
oraz nowe wyrazy które usłyszycie w nagraniu:)
Teraz pora na ćwiczenia:
Kiedy już wszystkie słówka dokładnie przećwiczycie, proszę o zrobienie strony 54 oraz 55.
Potrzebna Wam bedzie piosenka...posłuchacie jej pod tym tekstem.
Topic: Speaking activities.
l
Ćwicz 1/ 53 - zeszyt ćwiczeń.
W tym ćwiczeniu należy zaznaczyć słowa, które zawierają dźwięk /m/. Następnie kolorujecie zwierzątka, w których ten dźwięk występuje.
Ćwicz 2/53
W tym ćwiczeniu łączymy zdania z rysunkiem. Obejrzyjcie dokładnie filmik powyżej. Będzie Wam zdecydowanie łatwiej.
Następnym zadaniem będzie wklejenie do zeszytu powycinanych z kart pracy zwierzątek z tego działu i podpisanie ich w języku angielskim.
Karty pracy są dołączone do ćwiczeń, kto nie posiada materiałów, proszę zwierzątka narysować.
W tym tyg. nie będzie już więcej zadań. Proszę mi tym razem nic nie wysyłać. Będę się kontaktować
jeśli będzie mi coś potrzebne.
Topic: Can you help me please? - song.
Kochani proszę zrobić ćwicz 1 na str 52 w ćwiczeniach. Pamiętajcie , że rysunki numerujemy zgodnie z piosenką.
Na następnej lekcji bedziemy robić ćwicz 2/52.
W tym tygodniu nie bedzie więcej prac domowych.
Topic : The Animated story - The sore paw.
Bardzo proszę o obejrzenie historyjki i wykonanie ćwiczenia 1 ze strony 51 z ćwiczeń.
Topic: Easter
Kochani przed nami ŚWIĘTA WIELKANOCNE, na naszych zajęciach poznamy dziś słownictwo związane właśnie z tymi świętami.
Klikamy na poniższy link i poznajemy nowe słownictwo, dobrej zabawy:)
Temat w podręczniku znajdziecie na stronie 78.
https://quizlet.com/pl/500719072/easter-tiger-1-flash-cards/
A teraz posłuchajcie piosenki The Easter egg hunt
W ćwiczeniu 3 ma stronie 79 w podręczniku mamy policzyć kolorowe jajeczka. Musicie je znaleźć razem z dziećmi.
Na zakończenie możecie zrobić koszyki wielkanocne, które znajdują się w waszych kartach pracy:)
HAVE A GOOD TIME:)
Topic: Utrwalamy znajomość słownictwa.
KL 1 A proszę o wykonanie str 50 z zeszytu ćwiczeń:)
Bardzo proszę o kliknięcie na poniższy link, znajdują się tutaj gry językowe dla Was kochani
https://wordwall.net/pl/resource/942378/angielski/animals-tiger-1-5
Po prawej stronie widać wszystkie gry i zabawy, w które możecie grać:
1 połącz pary
2 znajdź parę
3 przebij balon
4 test
5 teleturniej itd.
Bawcie się dobrze :)
Topic:The Sore Paw - dzikie zwierzeta
ex 1 / 51 Kochani cały czas ćwiczymy z aplikacją quizlet. Bawcie się w każdej wolnej chwili. Postarajcie się nazwać zwierzątka w podręczniku.
Praca domowa
Klasa 1a 1b 1c Proszę o narysowanie swojego ulubionego dzikiego zwierzątka pod tematem podanym powyżej:) Temat zapisujemy w zeszycie.( dzieci które mają 2 oceny lub mniej.
______________________________________________________
5 The Sore Paw - poznajemy nowe słownictwo
Kochani zapraszam do rozdziału piątego. Będziemy poznawać nazwy zwierząt
Poniżej wklejam link do fishek, ćwiczeń i powtórek słownictwa. Wszystkie opcje zobaczycie po lewej stronie. Klikamy na Ucz się, Pisanie, ćwiczenie...i pozostałe zakładki:) Bawcie się dobrze.
https://quizlet.com/pl/496725851/tiger-1-unit-5-flash-cards/
Te klasy , które nie dokończyły jeszcze stron 46 i 47 w ćwiczeniach - bardzo proszę o uzupełnienie.
Bardzo proszę, aby dzieci po dokładnym przećwiczeniu materiału w Quizlet, zrobiły słowniczek w ćwiczeniach na stronie 79.
kwiecien.aleksandra80@gmail.com
Klasa 1a przysyła mi stronę 79 w poniedziałek 30 Marca na mojego maila lub messanger
Klasa 1b przesyła mi stronę 79 do dnia 27 Marca na mojego maila.
Klasa 1c przesyła mi stronę 79 do dnia 31 Marca na mojego maila
kwiecien.aleksandra80@gmail.com





%20I%20can%20follow%20the%20rules.png)






























































































Nikodem Peruta
OdpowiedzUsuńHello Niko:)
UsuńTo działamy :)
OdpowiedzUsuń:) Działamy
UsuńSzymon Antoniuk
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
UsuńWitaj Szymku:)
UsuńAnastazja Maśluch
OdpowiedzUsuńHi Nastusia
UsuńKacper Piątkowski
OdpowiedzUsuńHello Kacperku
UsuńKacper 1b
UsuńPaweł Baj Ib
OdpowiedzUsuńBartek Polak, Ia
OdpowiedzUsuńDominik Filipek 1a OBECNY 😅
OdpowiedzUsuńelo dominik to ja twuj wujek
UsuńPresent �� Alicja Podolak 1b
OdpowiedzUsuńSuper!!!
OdpowiedzUsuńLena Bejda 1b present
OdpowiedzUsuńMaciej Gierach 1b
OdpowiedzUsuńOskar Dąbczak 1a
OdpowiedzUsuńTymek Jaworski 1c.obecny
OdpowiedzUsuńOsińska Zuzanna, 1b
OdpowiedzUsuńWeronika Chełmicka
OdpowiedzUsuńMaja Michalska 1 b
OdpowiedzUsuńAnika Boczkowska IC obecna i działamy z appką ;)
OdpowiedzUsuńCieszę się, że jesteście:)
OdpowiedzUsuńAnika Boczkowska IC - zrobiona praca domowa z 28.04
OdpowiedzUsuńNaprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo;)
UsuńDziękuję bardzo;)
UsuńNaprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuńNaprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuń